Ansvar og undersøkelse av produktene
Risiko for produktene overtas av kunden så snart de er i kundens besittelse. Etter at kunden har mottatt varene bør leveransen undersøkes så snart man har mulighet til det for å sikre at; sendingen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene har blitt skadet under transport, eller har andre feil/mangler.

Bytte og angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen i 14 dager fra den dagen kjøper mottok varen. Dersom man ønsker å benytte seg av angreretten må varen returneres i samme stand som den ble mottatt samt med utfylt angrerettskjema. Kunden vil, etter godkjent retur, få tilbakeført det som er betalt. Returporto betales av kunden. Se ellers informasjon på angrerettskjemaet.

Trykk her for å laste ned skjemaet

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen må det, innen rimelig tid, bli gitt skriftlig beskjed pr epost (post@hadeland-glassverk.no) om dette. Kunden vil deretter bli gitt veiledning videre for hvordan reklamasjon skal gjennomføres. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp.