Her har vi samlet de spørsmålene som vi oftest møter fra våre kunder.
Dersom du ikke finner svar på ditt spørsmål, kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

KJØP

FRAKT

ANGRERETT

  • Jeg har ikke mottatt varen ennå - kan jeg kansellere kjøpet?

    Dersom du ønsker å kansellere ordren gi oss beskjed om dette så raskt som mulig ved å benytte kontaktskjema eller sende oss en mail på post@hadeland-glassverk.no. Dersom ordren ikke allerede er effektuert vil vi gjør det vi kan for å møte ditt ønske. 
  • Hvordan returnerer jeg varer jeg ikke vil ha, og koster dette noe?

    Angrefristen er gyldig i 30 dager fra varen er mottatt. Gi oss beskjed ved å benytte kontaktskjema eller post@hadeland-glassverk.no slik at vi får den registrert. Varen må være i salgbar stand dvs. ubrukt og med originalemballasjen intakt. Returporto tilfaller kunden. Merk pakken med «Retur netthandel» samt ordrenummer. Husk å legge ved utfylt angrerettskjema (lastes ned HER). Tilgodehavende vil bli kreditert tilbake på konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet returen. Vi anbefaler å sende inn returer som pakkepost slik at du har full oversikt over hvor forsendelsen befinner seg i postens system frem til den ankommer oss. Returadresse: Hadeland-Glassverk AS, Att: Netthandel, Pustutveien 18, Postboks 14, 1396 Slependen. 

ANNET